თუ ხართ მარკეტინგის სამსახურის, სარეკლამო კომპანიის ან ტელევიზიის წარმომადგენელი, ან უბრალოდ ტელე-რადიო მაუწყებლობის ანალიტიკით დაინტერესებული პირი, ჩვენი ანალიტიკური დეშბორდის დახმარებით მიიღებთ პასუხს ისეთ კითხვებზე, როგორებიცაა:
✔ როგორ იცვლებოდა ტელევზიებისა და რადიოების შემოსავლები ბოლო 10 წელი?
✔ რა შემოსავალი ჰქონდათ ტელევიზიებს რეკლამიდან და საეთერო დროის გაყიდვებიდან?
✔ რა შემოსავალი ჰქონდათ ტელევიზიებს შემოწირულობიდან და სპონსორობიდან?
✔ რომელი ტელევიზიაა ლიდერი რეკლამიდან შემოსავლებით?
✔ რომელი ტელევიზიაა ლიდერი კონტენტის გაყიდვებით?
✔ რომელი ტელევიზიაა ლიდერი მფლობელის შემოწირულობით?
მონაცემთა წყარო – კომუნიკაციების კომისია (analytics.comcom.ge)